1. Kad tiks piegādāts sūtījums?

Atb.: Kurjeri sūtījumus piegādā no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 8.00 līdz 17.00. Sūtījuma piegādes laiks ir atkarīgs no tā, kurā kurjera apkalpojamā maršruta vietā atrodas adresēts. Ja vēlaties uzzināt precīzāku sūtījuma piegādes stundu, jautājiet, vēršoties uz norādītajiem kontaktiem: https://www.venipak.lv/kontaktinformacija/.

2. Kādas ir sūtījumu piegādes cenas?

Atb.: Ja vēlaties par sūtījumu samaksāt ar pārskaitījumu, uzzināt cenu , pasūtījumu iesniegt varat mūsu interneta vietnes pašapkalpošanās sadaļā Venipak Fast https://fast.venipak.com/.  Kad izvēlas sūtītāja un saņēmēja valsti, ieraksta pasta kodus, svaru un sūtījuma izmērus, sistēma aprēķina un iesniedz vairākus cenu variantus, no kuriem varat izvēlēties sev piemērotāko.

3. Kā var mainīt sūtījuma piegādes adresi?

Atb.: Sūtījuma piegādes adrese tiek mainīta nākamajā darba dienā pēc sūtījuma izsniegšanas vadītājam. Tādā gadījumā sūtījuma piegāde tiek pārcelta par vienu dienu. Jauno adresi varat atsūtīt mums uz e-pastu helpdesk.lv@venipak.com vai pateikt, piezvanot uz kopējo tālruni +37166016601.

4. Kā varam piereģistrēt sūtījumu?

Atb.: Klients, kam ir līgums ar “Venipak”, sūtījumu var piereģistrēt, piesakoties savā “Venipak” profilā. Vispirms reģistrē uzlīmes un izveido sūtījumu sarakstu (Reģistrēt sūtījumus -> Jauns sūtījums -> Izveidot jaunu -> Jauns sūtījums). Kad iepakoti sūtījumi un sagatavoti sūtījuma dokumenti (salīmētas uzlīmes un izdrukāts sūtījumu saraksts) izsauc kurjeru (Izsaukt kurjeru -> Jauns izsaukums).

Klients, kam nav līguma, pasūtījumu var reģistrēt mūsu vietnes pašapkalpošanās sadaļā Venipak Fast https://fast.venipak.com/, piezvanot uz kopējo telefona numuru +37166016601  vai uzrakstot uz e-pasta adresi helpdesk.lv@venipak.com.

5. Kā es varu redzēt sūtījuma pārvietošanās ceļu?

Atb.: Sūtījuma pārvietošanās ceļu varat vērot mūsu interneta vietnē https://www.venipak.lv/sutijuma-cels-statuss/, kad jums ir sūtījuma / iepakojuma numurs.

6. Kā varu iesniegt pretenziju?

Atb.: Klients, kam ir līguma ar “Venipak”, pretenziju var iesniegt, piesakoties savā “Venipak” profilā (Pārskati -> Pretenziju pārskats -> Iesniegt pretenziju). Klientam, kam nav līguma, ir jāaizpilda pretenzijas veidlapa, kuru var lejupielādēt šeit: “Pretenzijas iesniegšanas veidlapa” https://www.venipak.lv/precu-piegades-noteikumi/.

7. Kur man jāvēršas, lai noslēgtu līgumu?

Atb.: Lai parakstītu līgumu ar VENIPAK LATVIJA, uzzinātu sūtījumu transportēšanas nosacījumus un saņemtu cenrādi, lūdzam vērsties Pārdošanas nodaļā, kontaktpersona: Ilze Zinčenko (ilze.zincenko@venipak.com , +37122337499); Sintija Bergmane (sintija.bergmane@venipak.com, +37120382020).

8. Kā pareizi iepakot sūtījumu?

Atb.: Klientam, lai nodrošinātu drošu sava sūtījuma transportēšanu, ir jāiepazīstas ar “Venipak” sūtījumu iepakošanas noteikumiem, kurus var atrast šeit: https://www.venipak.lv/piemerots-iepakojums/

9. Kurās valstīs iespējama sūtījumu piegāde, pieņemšana?

Atb.: Sūtījumu piegāde un to savākšana tagad iespējama visā pasaulē. Vairāk informācijas jautājiet jūsu uzņēmumu apkalpojošajam menedžerim vai, rakstot uz e-pasta adresi global@venipak.com.

10. Cik dienu laikā varu izņemt sūtījumu pick up punktā?

Atb.: Sūtījumus saņemt pick up punktā varat 5 darba dienu laikā no brīža, kad atsūtīta īsziņa ar saņemšanas kodu. Detalizētāku informāciju varat atrast šeit: https://www.venipak.lv/consignment-pickup-points/.