Šos norādījumus pārsūtiet visiem saviem klientiem vai saņēmējiem, kuriem piegādājat preces vai citas vērtības, izmantojot Venipak ātrās piegādes dienestu.

  1. Kurjers apkalpo ne tikai Jūsu uzņēmumu, tādēļ centieties pieņemt sūtījumus no kurjera pēc iespējas ātrāk.
  2. Pieņemot sūtījumu, neparakstieties uz P.O.D., kamēr neesat pārbaudījuši, vai iepakojumam nav ārēju bojājumu.
  3. Palete, kas ir aplīmēta ar iepakojuma plēvi, ir līdzvērtīga vienam iepakojumam.
  4. Ja konstatēti ārēji iepakojuma defekti (saplīsusi vai saspiesta kaste, atlīmējusies līmlente, izmantota parasta līmlente, bet bija jābūt līmlentei ar logotipu) noteikti atzīmējiet P.O.D. vai arī nepieņemiet sūtījumu (paku)
  5. Neatveriet paku, kamēr neesat parakstījuši P.O.D. Kurjers ir atbildīgs tikai par iepakojumu, bet ne par pakā esošajiem priekšmetiem.
  6. Par pakas saturu ir atbildīgs pakas izsūtītājs, tādēļ, ja konstatējat preču vai citu vērtību trūkumu, griezieties pie sūtījumu izsūtījušā uzņēmuma.